refresh............

سلام :
خوب فکرکنم خیلی وقت آپ دیت نکردم.....
چقدر گرد و خاک اینجا نشسته........ااوه اوه.......
این قسمت نظرات هم که غیب شده. یه بی خبر از همه جا هم تو پست قبلی نوشته ( ممنون از نظزاتتون!) معلوم نیست کدوم نظرات!........
خوب اما نازنین چه میکند در دیار غریت........همان کاری که قبلا میکرد ....تازه یه کم جا افتادم و فهمیدم کجا به کجاست.....واسه همینم  تازه دست و پامو جمع کردم و اومدم که مطلب بنویسم. هر چند که اینجا کیبردش فارسی نداره و یک ساعت باید بگردم دنبال حروف ولی بالاخره باید یه اظهار وجودی میکردم که بفهمید من هنوز زندم......
آره دیگه من زندم و فعلا میگردیم واسه خودمون تا دانشگاها باز شن.....
فعلا دارم با هوای اینجا حال میکنم ... بعد از کلی گرما خوردن این بارونا چقدر حال میده......
انشاالله که دفه بعد که برگردم این قسمت نظراتم باز شده باشه.
وگرنه......................