انتخابات:

همه جا صحبت انتخاباته. داشتم خبرای انتخابات رو میخوندم. به برکت وجود وبلاگ دیگه همه خبرنگار شدن. این واسه من که نه میتونم خودم برم ببینم چه خبره و نه کانالای تلویزیون ایران رو دارم بد نیست چون لااقل تو این گشتی که تو وبلاگا میزنم تا حدودی از اوضاع با خبر میشم.
 صبحانه یه سری گزارشات وبلاگ نویسا رو لینک داده. چند تا مطلبش رو که من خوندم به نظر میومد (همونطور که انتظار میرفت) تعداد زیادی واسه رای دادن نرفتن به جز یه سری نون خورای نظام که مسلما برای اینکه برکت سفرشون نره رفتن رای دادن.
اما یه موضوع دیگه اینکه گویا قرار بوده تظاهراتی بعد از انتخابات برگزار بشه که نمیدونم شده یا نه؟
اونایی که خبر دارید اطلاع بدید!
نظرات 7 + ارسال نظر
titanic شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:48 ق.ظ http://www.titanic867.blogsky.com

سلام خیلی عالی بود یه سری هم به من بزن اگر مایل بودی لوگوی من رو هم بزار تو وبلاگت

مسافر هتل کالیفرنیا یکشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:21 ق.ظ http://sokote-marg.blogsky.com

من خیری از تظاهرات ندارم؟؟؟
مگه خبری بودش!!
اگه تظاهراتی بود به ما هم بگید.

ماهی دودی دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:24 ق.ظ http://mahidoodi.persianblog.com

بله بله همونطوری که انتظار میرفت باری دیگر ملت همیشه در صحنه حضور میلیاردیشون رو نشون دادن و بیش از ۳۴۰٪ مردم ایران در انتخابات شرکت کردن و مشتی بر دهان استکبار جهانی کوبیدند....راسی کجایییی تو...نیستی چرا!

آشول دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:39 ب.ظ http://weblog.ashool.com

سلوم..والله کسی به من نخبریده بود که بعدش تظاهراته وگرنه بعد از اینکه رای رو انداختم می رفتم تظاهزات!!! فحشم ندید به جون خودم به جون هر کی انتخابات نرفتم!

آشول چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:45 ب.ظ http://weblog.ashool.com

سلوم...بابا آپلود! تو که فرغون اوردی دست و روی منو توی آپلودیدن شستی!!!(ماجرای فرغون مربوط به نوشته ایندفعمه!) من شعرا رو واسه این میگم بترجمه چون استعداد مستعداد یٌخ!

مدیر سایت پرشین بلاگ پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:47 ق.ظ http://persianblog.com

با سلام خدمت شما کاربر گرامی از آنجایی که وبلاگ یک رسانه عمومی میباشد و بنابر سیل مشتاقان این رسانه گروهی از شما تقاضا داریم از دادن فحش و گفتن هر حرفی که بدور از شان یک ایرانی هست خودداری کنید . بدیهی است در صورت تکرار اینچنین حرکات ناشایستی این رسانه گروهی از ادامه کار با شما خودداری خواهد کرد و وبلاگ شما توسط شرکت مخابرات مسدود خواهد شد . به امید موفقیت

آشول یکشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:32 ب.ظ http://weblog.ashool.com

سلوم...ای دزد نا به کار مچت رو گرفتیدم! چرا ماشین این داداش کوچولوی منو دزدیدی؟ بیچاره مستخدمه گریه میکرد میگفت ماشین آقا رو دزدیدند!!! خوشی بود به رو خودت نیار! راستی میای با ماشین بریم یه چرخی بزنیم؟ البته اگه با اونی که آب پرتغال داشت میای!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد