ورزش کنید!


ای بابا ما یه چیزی گفتیم حالا دیگه عکسا که پاک شدن هیچی اصلا مطالب قبلی هم دیگه ناپدید شدن.
و اما جا تون خالی ما امروز رفتیم اسکیت (از نوع یخی) بعد کلی حال داد. این اسکیت مخصوصا یخیش خیلی ورزشه پرکیفیه وقتی توایران بودم فیلم این مسابقات فیگور اسکیت رو میدیدم کلی آرزو داشتم یه بار امتحان کنم .آخه به نظر خیلی باحال میومد . اما خوب به برکت فتوای حاکمان مملکت این نوع ورزشها بی ناموسی بودند و زنان حق انجام این ورزشها را نداشتند. هر چند که گویا اصلا مردا هم از این ورزش محروم بودم چون اونطور که شنیدم سالن اسکیت ورزشگاه آزادی تازه بعد از ۲۴ سال باز شده. جالب اینجاست که ۲۴ سال پیش که تو آلاسکا (!) هم زمین اسکیت سر پوشیده پیدا نمیشد ما تو ایران امکاناتشو داشتیم اما بعد از عوض شدن حکومت از اونجایی که مسئولین جدید تو دهاتشون از این چیزا نداشتن و ندیده بودن (مث همه چیزای دیگه) فکر کردن شاید این هم یک از توطئه های دُژمن (همون دشمن ) باشه بنابر این در باشگاه رو تخته کردن تا مشت محکمی بر دهان دژمن بکوبند!
اون موقع که ما ۱۳ ۱۴ سالمون بود کلی خودمونو خفه کردیم که یه پیست اسکیت پیدا کنیم که هم پیستش خوب باشه و هم دخترا رو راه بدن(!) اما دریغ! حالا این شده که بعد از همه سال همه فعالیت های ورزشی جوانان ما در زمینه های بین المللی شده کشتی و قرائت قرآن(؟) (خوب چیز دیگه نبود دیدم آبرو ریزیه!). البته اینام فقط واسه رجال مجازن. زنان میتونن ورزشهای پر تحرک و مفرحی مث تیر اندازی و یا اسب سواری (!) انجام بدن انجام بدن. البته با رعایت کامل حجاب اسلامی (شامل مانتو٬ مقنعه تا سر زانو٬ چادر ٬دستکش و در;بعضی مواقع هم دو تا گونی اضافه).
تو بعضی از باشگاهای دولتی ایران که آدم به جز انجام ورزشهای مفرح کلی هم از ارشادهای مسئولین مستفیض میشه! تو یه دوره ای بود که در هر باشگاهی میرفتی یه دو تا آدم بیکار دو در نشسته بودن که من هیچوقت نفهمیدم اینا رو چه حسابی اینجا وامیستن که به خیال خودشون تذکر بدن! حالا بگو رئیستون خر بوده شما رو گذاشته اینجا٬ شما خودتون یه خورده عقل ندارید بفهمید آدمی که داره میره اون تو مایو بپوشه بپره تو استخر واسه چی باید دم در موهاشو بکنه تو!؟؟؟!!!!!!!............خلاصه از در که میرفتی تو باید ۳۰ بار از زیر لیزیر و اشعه رد میشدی که مبادا موهات بیرون باشه٬ کفشت جلو باز باشه(چون ممکنه رجال عاشق شست پات بشن!) و هزار تا قانونه کشکی دیگه....خلاصه اینکه کاری میکنن که اصلا آدمقید ورزش کردن رو بزنه.
البته خوشبختانه این چند سال اخیر انقدر باشگاههای خصوصی باز شده که دیگه آدم مجبور نیست واسه دو تا دراز نشست با اینجور آدما سر و کله بزنه. اما درکل با این قوانین ملا در آوردی (بر وزن من در آوردی) کو  تا ایران تو ورزش چیزی بشه.

نظرات 12 + ارسال نظر
مریم و سعید دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:46 ق.ظ http://saghf.blogsky.com

سلام . چشم!

ماهی دودی(کشک۴) دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:46 ب.ظ http://mahidoodi.persianblog.com

و علیکم!!!!!!!....چطوری شما!!!!!!! عالی بود مطلبت خیلی حال کردم البته زیاد به این برادرای دربون(که میگن خواهر حجابت رو....) خورده نگیر آخه اونا واقعا خیر و صلاح تورو میخواستن...البته تو این مدت که نبودی اوضاع خیلی بهتر شده ها....از دختر خاله هامون بپرسی اونا هم بهت میگن

غلامرضا سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:49 ق.ظ http://fantom.blogsky.com

سلام به ناناز عزیز ...... قربونت برم که اینقد خوش سلیقه ای و فیگور اسکیت انتخاب کردی : ماچ با صدای بلند : .........

در ضمن تا شش ۶ ماه دیگه ایران دچار تحول حکومتی خواهد شد ...... و همه از شر این آخوندا و منکرات راحت میشیم .....

بازم به من سر بزن

پرایر سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:16 ق.ظ http://prayar.persianblog.com

سلام - سال نو مبارک .
آب و هوا چه جوریه ؟ آموزش ما در اون صفحه ( به مقداری ایندفعه توضیح دادم )
سه سال دیگه ایران اینایرانی که می بینیم نیست مطمئنم .۲۵ سال گذشته و یک نسل سوخته شاید هم بیشتر .

پرایر سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:09 ق.ظ http://prayar.persianblog.com

سلام ممنونم که سر زدی .
عکس های قشنگی گذاشتی و اما اگر اجازه بدی در موردمتن شما نظر بدم. قبول دارم که آخوند اصلا مملکت دار نبوده و نیست اگر واقعا عرضه داشتند منبر خودشون را د رمملکتی که می گویند اسلامی است حفظ می کردند. این که بماند اسلامی نیست بعد منبر ها همه چپه شده است.
و اما ظاهرا انطور که جیگر دات کام نوشته بود و چند تا عکس هم گذاشته بود ( ورزش اسمش چی بود؟؟ یادم رفت!! ) همینی که شما عکسش را گذاشته ای ؟( پاتیناژ اگر اشتباه نکنم - ) سالنی باز شده و بعضی ها که البته خانوم بودند مشغول ورزش بودند-
بگذریم .

دایی سینما سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:06 ق.ظ http://giveh.persianblog.com

سلام. خوبی ؟
اشاره جالبی به گذشته کردید . اما خب خدا رو شکر بعد از بیست و چند سال شعورشون به کار افتاد و فهمیدند اون همه فشارهای بیخودی بالاخره یه جایی می‌ترکه . الان که به اون وقتها فکر می‌کنم مو به تنم سیخ میشه ما چه‌جوری تحمل می‌کردیم !؟

مهستا سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:23 ب.ظ http://mahasta.blogsky.com

بابا ایرانه دیگه

کاکو شیرازی چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:22 ق.ظ http://kakoking.persianblog.com

چه عکس باحالی....

عمو رضا پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:43 ب.ظ http://amooreza.blogsky.com

ما هم می ذاریم هر وقت اومدیم اونجا ورزش می کنیم!

پریا شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:35 ب.ظ http://pariya.blogsky.com

سلام نازنین خانوم
راستش از طریق وبلاگ فرمانروا با وبلاگت آشنا شدم
نمی خوام بی خودی تعریف کنم ولی همون اول که قالب وبلاگت بالا میاد این رنگ بندی و سبیقه ای که به خرج دادی آدمو مجذوب می کنه بعدشم که نوشته هات
امیدوارم موفق باشی

[ بدون نام ] شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:55 ب.ظ

ایران که بی خودی نشده جهان سوم !!
واقعا از این نظرا عقب اقتاده ایم ...
خوبه باز من به جای اسکیت رو یخ ( فک کنم همون پاتیناژ ) رفتم سراغ street-park skating ... گرچه واسه همونم بدبختیمون نبود پیست اگرسیوه ولی خوبیش اینه اگه پیست نباشه خیابونا و پارکا و پله ها که هستن ... :دی
بدیش اینه با این قانون جدیدا پلیس وقتی ماشین می گیریم با اسکیت گیر میده :(

ققنوس یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:30 ق.ظ http://lord.blogsky.com

این بالایی من بودم اسم و اینا یادم رفت !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد