اینه دیگه! معلمو مسخره میکنی بهت میده  C....حالت جا اومد؟!
آقا جان درسی رو که دوست نداری نگیر! مگه مجبوری؟!

وحی از نوع...

دیروز امتحان داشتم. از نوع توپ! جاتو ن خالی یه واحد گرفتم introduction to qoran. این که چرا سر از این کلاس درووردم که اصلا ربطی هم به رشته ام نداره بماند. اولندش که ما فکر کردیم اینجا کانادا بوَد و مردمانش بسی open minded حالا اگه استا دانشگاه باشن دیگه انتظار بیشتر. ولی این استاد ما از اونجایی که عرب زاده شدند ذاتش عوض بشو نیست حتی اگه ۱۰۰ سال جد اندر جد در کشوری زندگی کنه که همه چیز بر اساس منطق هست و نه وحی الهی به علما . 
 ولی خداییش من شاهکاریم در این کلاس! این همه سال تلاش بی شاعبه مسوولین این بود که حداقل از این ۴ تا کتاب دینی یه چیزی به ما بخورانند اونوقت من با اعتماد به نفس کامل میرم تو امتحان میدترم مینویسم : "یکی از انواع وحی٬ وحی به حیوانات است! که خودمم نمیدونم ماجراش چیه ولی یه چیزایی شنیدم که البته ممکنه با مطالب باقیمانده از امتحان فیزیک زنگ قبل قاطی شده باشه ولی شما جدی نگیر جون تو. یعنی اگه مث معلم دینی خودمون وجبی نمره میدی٬ اینا رو که دیگه نمیخونی. نه؟ ...."
البته اینی که چی نوشتم رو یه ۲ ساعتی بعد از امتحان دوزاریم افتاد.ولی اینروزا  که هر کی از یه جاییش تعبیر مفاهیم دینی در میاره خوب ما هم گفتیم بی نصیب نمانیم. 

 

سلام. خوبی؟ خیلی وب باحالی داری! به منم سر بزن!
سلام. خوبی؟ خیلی قشنگ بود . به منم سر بزن!
چه باحال! به منم سر بزن!
تو محشری..از همه سری... لا لای لای... به منم سر بزن!
سلام! خیلی وب باحالی داری. به منم سر بزن!
هر هر هر ...به منم سر بزن!
از آشناییتون خوشحالم....به منم سر بزن!
با سلام و خسته نباشید. به منم سر بزن!
قربونه چشای بادومیت برم! به منم سر بزن!
نظر یادت نره وقتی به من سر زدی !
....




 یکم تابلو نیست؟....