وحی از نوع...

دیروز امتحان داشتم. از نوع توپ! جاتو ن خالی یه واحد گرفتم introduction to qoran. این که چرا سر از این کلاس درووردم که اصلا ربطی هم به رشته ام نداره بماند. اولندش که ما فکر کردیم اینجا کانادا بوَد و مردمانش بسی open minded حالا اگه استا دانشگاه باشن دیگه انتظار بیشتر. ولی این استاد ما از اونجایی که عرب زاده شدند ذاتش عوض بشو نیست حتی اگه ۱۰۰ سال جد اندر جد در کشوری زندگی کنه که همه چیز بر اساس منطق هست و نه وحی الهی به علما . 
 ولی خداییش من شاهکاریم در این کلاس! این همه سال تلاش بی شاعبه مسوولین این بود که حداقل از این ۴ تا کتاب دینی یه چیزی به ما بخورانند اونوقت من با اعتماد به نفس کامل میرم تو امتحان میدترم مینویسم : "یکی از انواع وحی٬ وحی به حیوانات است! که خودمم نمیدونم ماجراش چیه ولی یه چیزایی شنیدم که البته ممکنه با مطالب باقیمانده از امتحان فیزیک زنگ قبل قاطی شده باشه ولی شما جدی نگیر جون تو. یعنی اگه مث معلم دینی خودمون وجبی نمره میدی٬ اینا رو که دیگه نمیخونی. نه؟ ...."
البته اینی که چی نوشتم رو یه ۲ ساعتی بعد از امتحان دوزاریم افتاد.ولی اینروزا  که هر کی از یه جاییش تعبیر مفاهیم دینی در میاره خوب ما هم گفتیم بی نصیب نمانیم. 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
بابی پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 11:44 ق.ظ http://l3ol3y.blogspot.com

bebin yani tahe nazarieye falafi-erfaani boodaaa :)) karetim

ماهی دودی پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:02 ب.ظ http://mahidoodi.com

خوب الان شما ميتونين در کلاسهای فقهی ما شرکت کنين

پویا یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:21 ب.ظ http://prodigy.blogsky.com

سلام
مرسی که به من سر می‌زنی!
اصلا از وقتی که فهمیدم به من سر می‌زنی کلی خرکیف شدم!!
ولی توقع داشتم وقتی به من سر می‌زنی . به من لینک خم بدی !!!
***
نظرت با تبادل لینک چیه ؟...!!!
-----------------------------------------
بابا این تبادل لینک و ...هم قسمتیاز دین شده !!!!!
یعنی چی ؟ یعنی سر زدن به یک وبلاگ بدون تبادل لینک مکروه است !!!!!
************
((: O: دارم یه پست مینویسم !!!!!!!!

پس بقیشو وقتی به من سر زدی بهت میگم !!!!!!!!!!!!!!!!


ساغر چرت و پرتی دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:11 ب.ظ http://www.saghariii.com

ای وللللل .... تو میتونی یه کتاب دینی دیگه انتشار کنی .... :)) من واقعا لذت بردم ...

ساسان چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 11:22 ب.ظ

too in modati ke naboodam hich taghiri nakardi

امین(نیما) جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 11:04 ب.ظ

معنای قراعت های مختلف از دین ! یعنی همین!

داش علی چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:20 ب.ظ http://syna100.persianblog.com

با آرزوی موفقیت شما
((زندگی منشوری است در حرکت دوار منشوری که پرتو پرشکوه خلقت با رنگهای بدیع و دلفریبش آن را زیبا ؛ دوست داشتنی و خیال انگیز میکند . در گذر از این منشور هرکس که دل بر تو بست در او ذوب شو و وفادارش بمان)) . . .
دنیا گلستان میشود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد