لاو!

احساس میکنم دارم خواهر روحانی میشم! یه واحد جدید گرفتم به اسم لاو.
بله اسمش گول زنک هست ولی به قول استاده این واحد واسه اونایی که میخوان کیس کیس لاو یاد بگیرن نیست! از حالا فکرتمرینات عملی با بوی فرندتون رو به عنوان پروژه آخر ترم از سر بیرون کنید! این بیشترش راجب عرفان هست و عشق به خوا و هم نوع و کمی هم از نقش لاو در ادیان مسیحی و بودا و اینا صحبت میکنه.
همونطور که گفتم این روزا شدیدا احساس سیستر شدن میکنم. از صبح که میرم بیرون یا باید دنبال موضوع باشم واسه انشا های روزانه ای که باید از تجربه های شخصی بنویسی یا اینکه خودم باید سوژه بشم و هی لاو پخش کنم!
گفتم شما هم بی نصیب نمونید یه خورده واستون آپ دیت کنم روحتون شاد شه باشد که ما رستگار شویم....

انشا الله که این یکی با گروه خونیم ست شه که مثه قبلیه مجبور به انداختنش نشم!‌ ولی خودمم نمیدونم چه اصراری دارم که برم واحدای مذهب ور دارم!
البته واحدای اختیاری زیاد نیستن ولی من که عمرا ار تاریخ و فلسفه سر در نیووردیم زیان هم که بهش آلرژی دارم. از همه اینا گذشته وقت مشق زیادی نوشتن ندارم. اینقدر هم مشغله فکری دارم که به اندازه کافی تابسونم خراب شده و دیگه انرژی فکر کردن زیادی هم ندارم این شد که گفتم برم به عنوان کار پاره وقت آخوند شم!

یه کم از همه جا...

خیلی خوب بابا. خیلی خوب. اومد. مینویسم. باشه. شلوغ نکنید. چقدر من طرفدار دارم. یعنی وبلاگ من. این نظرخواهی دیگه جا نداره! چقدر معروف بودم من خبر نداشتم. یادم باشه یه بدم بچه های مهد کودک یه سرود واسم بخونن با آهنگ دزدی دور دیگه برم انتحابات شرکت کنم !
خوب از کجا بگم؟ خیلی وقته ننوشتم کلی چیز میتونم بگم.
۱- کلی لینک باحال دیدیم. فعلا این کاریکاتورای انتخاباتی رو ببینید. جالبند. مخصوصا اولی...
۲- دیروز به لطف عوامل استکباری گوگلی ولایتمان را از آسمان رویت کردیم و دلمان بسی باز شد. فقط حیف که نام نشونی درست حسابی نداره هنوز.
تازه یه فکر بکر  هم به کلم رسیده! از فردا به جای اینکه بیام سر کار٬ میشینم تو خونه  از اون بالا دنبال بن لادن میگردم. شاید یهو مخفی گاهش اومد بیرون واسه هوا خوری ما هم از اون بالاها دیدیمش. اونوقت جایزه ی پیدا کردنشو میزنیم به جیب کلی پولدار میشم! چقدر من کلم کار میکنه!
۳. ها ها ها.... چقدر من متاسفم براتون! ولی اینجا که این خیلی راسته. نمونش خوده اینجانب! بنده آقای ریس رو فرستادم بره خونشون. اونم  به خیال اینکه من همه کارا رو میکنم  آفیس رو داده دست من و منم دارم وبلاگ آپ دیت  میکنم و میچتم. چقدر  ما خانومها  از هوش و ذکاوت  برخورداریم!
۴.اینجا به من میگن اسپایدر وومن! دلیلشم اینه که از صب با اسپایدر ها سر و کار دارم. :)
یه بار مینویسم راجبشون . خیلی موجودات باحالین. کلی راز بقا داریم اینجا!