نهار با اعمال شاقه...

تق تق...

بسم الله این کیه دیگه؟

نامن نامن....خخخ..خش خش.....اوهو اوهو..خخخخوو.....اوهوم...

می دوام درو باز کردم پسر ژاپنی پشت در یه نگاهی میندازه بهم. من من میکنه...

-دکتر فالمر؟

من یکم قند تو دلم آب میشه که بهم گفته دکتر ولی بعد یادم میاد که نیستم!

-نیستش

-کی میاد؟

-واسه امروز رفته خونه.  دیگه نمیاد. امری باشه؟

-نه بعدا میام.... دوباره چپ جپ نگاهم میکنه و میره...


-۵ دقیقه بعد..

 تق تق...( صدای اون یکی دره..)

لا اله الله... اگه گذاشتن نهار ک*وفت کنیم....

نامن نامن....خخخ..خش خش.....اوهو اوهو....اوهوم..
..
درو باز میکنم....

-اه بازم که تویی!

-بفرمایی؟

-اه اینجا همونجاس؟

-نه ما ایجا هممون کلون شدیم شکل همیم!

-اوه... ساری!

پسره ی آی کیو!....

۵ دقیقه بعد مستول آزمایشگاه طبقه بالایی از جلو پنجره رد میشه...

من از زور گشتنگی دارم ۴ لپی غذا رو میچپونم تو دهنم. سرمو بالا میکنم. بر بر نگام میکنه لبخند ژکوند میزنه...

سعی میکنم موادب باشم و جوابشو بدم...

خخخو.......اوهو اوهو....اوهوم....

به زود قورتش دادم ولی اون دیگه رفته....


چند دقیقه بعد....

دینگ دینگ....دینگ دینگ.....دینگ دنینگ...دینگ دینگ دینگ...

اعصابم خورد میشه غذا به دست میرم پشت کامپیوتر...

سلام...خوبی...چرا جواب نمیدی؟....دیگه باهات قهرم... خدافظ....

!!!...
نه واسا بابا دارم نهار ک*وف... میخورم.....

اهکی خوب به من چه! من هنوز قهرم...

بعد از یک ساعت توضیح دادن که وقتی روی مسنجر علامت بیزی هست یعنی طرف سرش شلوغه... یارو راضی میشه...

مسنجر رو میبندم..یه گاز میزنم به پیتزای ک*وفتی.... میام بشینم... که آقا هندیه از جلو پنجره رد میشه وکلش ۱۸۰ درجه میچرخه به طرف اتاق
ما.

لبخند میزه و بای بای میکنه...

هول میشم میام حوابشو بدم. دستمو با پیتزاهه میبرم بالا واسش تکون میدم!

یارو کف میکنه...


....احساس میکنم از بس تند تند خوردم حالم داره به هم میخوره...یادم میاد دیشبم تو خواب هم حالم داشت به هم میخورد...اوه داشتم خواب این
 
کرمای لعنتی توی آزمایشگاه رو میدیدم و اون پسره جویی که داره منو مجبور میکنه کرم بخورم چون پروتیین داره.....


غذاهه تو دهنم مزه کرم میده. همونجوری که ایمی میگفت..مزه کاه...

عععیووو......خخخو.......اوهو اوهو....اوهوم....

بیم ساعت وقت نهار خوردن تموم شده...بقیشو میندازم گوشه میز میرم سر بقیه کارام.....









نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:49 ب.ظ

دوست گرامی سلام
همانطور که حتما در وبلاگ ها و وب سایت ها هم خبر را خوانده اید و یا از دوستان شنیده اید کمپانی acer قصد دارد تا به اعضای خود ( کسانی که با سایت کمپانی عضو شوند ) یک عدد نوت بوک رایگان که قیمت کنونی آن در ایران 2 میلیون تومان برآورد میشود را به هدیه اختصاص دهد . از آنجا که من دعوت نامه این شرکت را دارا هستم .. خواستم تا شما را نیز در جریان بگذارم .... تا اگر خواهان داشتن یک لپ تاپ با برترین سیستم بودید با این سایت عضو شوید ..... جهت عضویت بروی لینک زیر کلیک کنید و سپس در صفحه ی کمپانی acer بخش register now..! را کلیک کنید و اطلاعات خود را در فرم ثبت نام وارد کنید
و سپس منتظر دریافت ایمیل از طرف شرکت باشید ( کمپانی در کانادا میباشد که در ایران نماینده دارد )
لینک دعوت نامه عضویت : http://notebook.gustonetwork.com/index.php?mid=201244
اگر در حین عضویت و یا پس از آن به مشکلی برخوردید من نوید هستم در خدمت شما با من تماس بگیرید و من د رکمتر از 10 ساعت پاسخ شما را برایتان ارسال خواهم کرد
یاهو آی دی : nvnik1987
ایمیل آدرس : nvnik1987@gmail.com
ضمنا اگر دعوت نامه g-mail هم خواستید د رخدمتم . با تشکر .. بدرود

پویا چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:50 ب.ظ http://prodigy.blogsky.com

جــــاپـــو نیا همشون همینن !

ماهی دودی چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:24 ب.ظ

بابا دختر ایرانی در فرنگ مشغول به در آوردن یه لقمه نون حلال!

حمید چرند و پرندیانی پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.charandvaparand.tk

جالب انگیز ناک بود حالی بردیم مطالبت جالبه اگه دوست داشتی بلینکیم
===================================
حاج شیخ ابول حمید چرند و پرندیانی روحی فدا (ره)

سه کشک پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:30 ب.ظ http://3kashk.blogsky.com

زندگی با مشقاتش شیرینشت جان برادر!
D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد