توالت های نا امن!

آقا این دستشویی این ملت هم داستانی داره.
ما قبل از اینکه بیایم اینجا در طی بررسی هایی که انجام دادیم به این نتیجه دسیدیم که آقا این ملت استکبار با این همه تکنولوژی و پیشرفت در زمینه های علمی ٬ یه شیلنگ دستشویی تو این سرویسای بهدا شتی کار نذاشتن!
 باورش مشکل بود تا اینکه بعد از اومد به اینجا خودم شخصا شاهد این معضل شدم.
بابا بیخود نیست به این خارجی ها میگن چیز نشور! من نمیدونم چرا اینا با جریان آب مشکل دارن؟ توی لندن که توی حمومش هم دوش نداشت و عین عهد قلقلک میرزا باید میرفتی تو حوض(‌ همون وان) کف بازی!
این ساختمون دانشگاه ما یه دستشویی داره ۱۰۰ هزار رحمت به کتابخونه! یعنی بری زیر درخت جلو دانشگاه کارتو بکنی بیشتر احساس امنیت میکنی!  اینه که من اصولا تا حجم مثانه م به ۱۰۰۱cc نرسیده پامو او ورا نمیذارم.
از قضا دیروز مجبور شدیم تا نصف شب تو دانشگاه بمونم و مثلا درس بخونم این بود که دیگه نمیشد مقاومت کرد و مجبور شدم برم از سرویسهای فوق بهداشتی (!) ساختمان پزشکی دانشگاه استفاده کنم.
خدا نصیبتون نکه وارد که شدم دیدم این یکی دستشویی ظاهرا مال قرن لویی ۲ وم بوده و احتمااز نظر اینکه آثار باستانیشون خراب نشه باز سازی هم نشده بود!ا
 درو دیواراش هم که طبق معمول بالاو پایین نداشت و فقط یه دیوار نصفه از بقل سرویسا رو از هم جدا میکنه و یه در لولا لق(!) از جلو. خلاصه وقتی میری اون تو میشینی خواه ناخواه امور طرف بقل دستی رو هم کنترل میکنی.
وارد که شدم صدای آب میومد اولش خوشحال شدم فکر کردم عقلشون رسیده و اینا.... بعد فهمیدم اون صدای یه چیز دیگه بود و بر خلاف جاهای دیگه این دستشوی از بس ساکت بود که صدا ها به وضوح شنیده میشد!
خلا صه هر چی اومدم به روی خودم نیارم نشد که نشد. شنیدن و دیدن این صحنه ها همان و فراموش کردن ۱۰۰۰ سی سی همان.

حالا نه اینکه این تنها نمونه هست. من تو این ۲ سال یه تولت عمومی تو این شهر ندیدم که آدم عذاب وجدان نگیره توش!
نمونه دیگش دیروز رفتم اون یکی کتابخونه مثلا درس بخونم. دیدیم که چه خوب همون طبقه اول یه جای خالی هست و بدو بدو پریدم رو صندلیش. بعدش واسه اینکه تمرکز بیشتر باشه صندلی رو پشت به پنجره گذاشتم و یه ۵ دقیقه که نشستم دیدیم یه صداهایی میاد از نزدیکی! سرمو بلندکردم دیدم یه آدم یه آدم نره قول  از در جلویی اومد بیرون. پشت در هم عکس یه آقاها رو کشیده بود. نگو که من زرتی رفتم نشستم جلو توالت آقاییون! بعد از اونجایی که کتابخونه بود و ساکت وجود در دستشویی هم توفیر چندانی نداشت......

خلاصه اینم از معضلات ما اینور دنیا. بعد هی بگید کانادا خوبه! (چه ربطی داشت؟!)

نظرات 18 + ارسال نظر
روزبه چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:51 ق.ظ http://friends.blogsky.com

منم همین طورییم،ولی بعضی موقع ها اوضاع بر وقف مراد نیست و...

مشکی چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:15 ق.ظ http://bia2meshki.bogsky.com

سلام وبلاگ جابی داری به ما هم سر بزن
یا علیل

سه کشک چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:39 ب.ظ http://3kashk.blogsky.com

میگم حالا با این دیوار های فسقلی، راه واسه همج... باز میشه که!D:
در امان نیستی خداییش!

حیوون چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:54 ب.ظ http://l3ol3y.blogspot.com

nazi kashki ye ax az oon WC ghorazehe mizashti inja :P

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:24 ب.ظ http://reza1971@gmail.com

منو دوست داری؟

مژده شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:52 ق.ظ

من عاشق این فیلم هستم:
http://galleries.x-archive.com/sample/x-archive.com_sample849-2.mpg

دوست شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام
من خوشحالترم یا تو؟ تو که شبهایی را برای خودت تداعی می کنی که در زیر من سعی می کنی خودت را کمی جابجا کنی تا کیر من بیشتر در کس ات فرو بره و در همون حال آرزو می کنی دیرتر صبح بشه
از حضور کیر من در بدنت احساس وجد بسیار کرده و آرزو می کنی ای کاش هیچوقت از کس ات خارج نمی شد
صبح غمگین می شی و آرزوی شبی دگر را در آغوش من در دل می پرورانی و هیچوقت سیر نمی شوی
وقتی می خوام کیرم را از کس ات خارج کنم با فشردن و منقبض کردن عضلات اطراف کس ات تا می توانی
جلوی خروجش را می گیری و بدین وسیله سعی می کنی هم بیشتر کیرم را احساس کرده و هم حتی برای ثانیه ای هم که شده بیشتر از حضورش لذت ببری
و وقتی مشغول خوردن سینه هات هستم با یک دست سرم را بیشتر به طرف خودت می فشاری که حجم بیشتری از سینه ات در دهان من قرار بگیرد و با دست دیگرت با کیرم بازی کرده و سعی می کنی هرطور شده آنرا به کس ات نزدیک کنی
از درازا، سفتی و گرمای کیرم سخت به وجد می آیی و احساس می کنی که آن بزرگترین نعمتی است که به تو ارزانی داشته اند و سعی می کنی هیچوقت روزهای سختی را که در حسرتش بودی بیاد نیاوری
= = = =
من که نوشته بودم اگر آنها را خوب یاد بگیری دیگر لازم نیست مثل اکثر غریب به اتفاق ایرانی ها و کلا جهان سومی ها کارت را با فروشندگی که همراه با شستن و جارو کردن کف فروشگاههاست و یا کار در رستورانها که همراه با هزار کار جنبی دیگر است آغاز کنی ـ واقعا مفهوم نیست؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:30 ق.ظ

A SERIAL sex beast was jailed for life yesterday for savagely raping his frail neighbour.

Richard Snaddon, 24, may never be released. He will stay in jail until the parole board decides he is no longer a threat to women.

Police described Snaddon as one of the most dangerous sex offenders in Scotland.They believe it was only a matter of time before he killed.

Snaddon has a shocking record of violence. The mum of a six-year-old girl he molested when he was 16 spoke exclusively to the Record last night about how his cruelty scarred her daughter's life. She said: "They should throw away the key."

A woman Snaddon was cleared of attempting to rape in a park in 2001 told of her fury that he was allowed to go free to attack again.

And the estranged husband of his latest victim said: "Why he was living free in our society beggars belief."


Advertisement

Snaddon repeatedly raped his neighbour,a 48-year-old care worker weighing just six stones,in her flat in Glenrothes,Fife,on May7and 8.


He brutally battered Anne(name changed),leaving her with 30 injuries, including two fractures to her jaw.


Snaddon then tried to smother her with a pillow or cushion.Anne remains traumatised by her three-hour ordeal.


The High Court in Edinburgh heard that Snaddon knew Anne and got into her home by offering to help with a problem with her gas supply.


Anne had only been out of hospital for three days after a kidney infection. But once in her kitchen,Snaddon turned off the light and punched her to the ground from behind Keith Stewart,prosecuting,said:"He punched her repeatedly and forcefully to the face.He stood over her and removed his clothes."


Snaddon then ripped Anne's clothes off and raped her.He continued to batter her during the rape.


As the attack went on,Snaddon pushed Anne on to a bed and held a pillow or cushion over her face.


Mr Stewart said: "The victim tried to struggle and could not,being too weak.


"The smothering action continued until she stopped offering such resistance as she was able to."


Snaddon then raped and sexually assaulted Anne again.


Anne,who suffers from depression, begged Snaddon to stop and called him by his first name.He replied: "This isn't Richard."


The victim could not tell how long her ordeal lasted.And when Snaddon finally left, he locked her inside the flat.


Anne tried in vain to get out, then the rapist returned.But this time he was "pleasant and obliging", and even phoned her an ambulance.


The victim promised to tell the paramedics she had fallen down stairs.


But she broke down in the ambulance and revealed she had been raped. Kitchen porter Snaddon was originally charged with attempting to murder Anne.The charge was dropped when he agreed to plead guilty to rape, and assault to severe injury and permanent disfigurement.


Defence lawyer Ian Paterson said Snaddon wanted help,and urged judge Lord Menzies not to impose an open-ended life term.


But the judge said Snaddon had a "very bad"record.He also noted that the rapist was jailed for five months earlier this year for giving a false name to police who were updating the sex offenders register.


Lord Menzies told Snaddon: "You committed a vicious and extremely violent attack on a woman you knew to be mentally and physically frail.


"Only God knows what the effects on this poor woman will be.


"You pose a danger to the public,and in particular to vulnerable women."


The judge set a minimum term of seven years but Snaddon will be kept behind bars for as long as he is considered dangerous.


Anne is now living in a hostel and has not been in touch with her family for a month.


Her estranged husband said: "As well as the horrific physical injuries, she is suffering huge anguish."


A senior Fife Police detective welcomed the life sentence on Snaddon.


The officer said:"Snaddon is an out-and-out predator.He is one of the most dangerous sex offenders in Scotland, if not the most dangerous.


"We are convincedhehas attacked morewomen.Itwas only a matter of time before he killed someone.'


CLARE & MANDY'S STORY


SNADDON abducted a six-year-old girl from a park while he was still a schoolboy and subjected her to a horrific sex attack.


Little Clare (name changed)was yards from a relative's home in Lochore , Fife,when Snaddon,16, grabbed her and marched her to a nearby wood.


He threw her down,stripped her and sexually assaulted her.


In an exclusive interview with the Record,the girl's mum told yesterday how her daughter is still suffering.


Mandy(name changed) said:"Her character changed after the attack.


She used to be very outgoing and cheerful but she went into herself.


"She has blocked out what happened but the memories will be in there somewhere.


"She is serving her own life sentence after what he subjected her to.


"They should lock him up and throw away the key."


Mandy also recalled how Clare's courage helped get Snaddon caged.


The day after she was molested,she told how she had dreamed of the spot where the attack took place,and a pair of boots anda coat that were lying nearby.


As Clare recalled her dream,she saw Snaddon walking down the street outside and identified him.And when police went to the spot she described, the clothes were there.


Mandy said: "My daughter could even remember what Snaddon was wearing at the time,and was able to lead detectives to the exact spot where it happened.


"She was so small she had to stand ona chair to look through a one-way mirror at the identity parade.


"My girl was so brave at the police station.The second she saw him she shouted,'That's him!Number two!'I'll never forget it."


Snaddonwas later sentenced to 47months'detention for the attack. Angry locals hounded his parents,two brothers and sister out of the area.


DEBBIE'S STORY


AFTER Snaddon served his time for molesting Clare, he was quickly accused of another violent sex assault.


This time,the alleged victim wasa married woman.Debbie (not her real name) told how Snaddon grabbed her and tried to rape her as she walked her dogs in Kirkcaldy's Beveridge Park.


Snaddon was dressed in a jacket and chinos at the time of the alleged attack in 2001.But hewas cleared of attempted rape after the court accepted that he had been out jogging at the time.


Debbie,now 46,last night welcomed Snaddon's life sentence. She said: "Maybe now people will believe I was telling the truth."


She recalled how she had to give evidence in the case while Snaddon sat smirking feet away.And she added: "I'll never forget the way Snaddon looked as he ran towards me.


"Because I'm small he must have thought I was younger than I was and I must have given him a shock when I fought back.But he kicked me as hard as he could in the side of the head before he ran off.


"I thought about going after him but I was too shaken.


"There's no doubt in my mind what his intentions were.


"I'm sickened by the latest attack.If the sheriff had believed me, it might not have happened

ماهی دودی شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:43 ق.ظ http://mahidoodi.com

:))! اصولا این خارجیا فرهنگ و عقل و شعور ندارن که!

[ بدون نام ] شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:24 ب.ظ

نازنین جان:

حدود سه سال پیش بود که در یکی از محله های غرب تهران زندگی می کردیم.من در اون محل با دختری به نام رعنا که حدود یک سال از من بزرگتر بود آشناشده بودم.رعنا یک دختر خوشگل و خوشهیکل بود.با صورتی سفید مثل برف و بدنی خوشتراش و بازم مثل برف.مدتی بود که از حرفهایش فهمیده بودم به سکس علاقه داره بدش نمیاد با من رابطه داشته باشه.منم تو حرفهام بهش می گفتم یه روز بیا خونمون یا مثلا تو بیا از این حرفها.مدتی گذشت تا اینکه یک روز جمعه صبح که خونمون خالی شد منم مطمئن بودمکه تا شب هم کسی نمیاد فرصت مناسب دیدم. سریع تلفن برداشتم ورعنا خبر کردماونم به درخواستم جواب رد نداد.اومد خونمون.البته قبلش گفتم مواظب باشه کسی نبینه که میاد خونمون.خوب اون روز اومد منم یکراست بردمش تو اتاقمو شروع کردم به نشون دادن اتاق بدهم دوتائی نشستیم رو تخت.رعنا یک دامن قرمز تنگ پوشیده بود که تا بالای زانوهاش رو پوشنده بود و نمایش زیبائی به بدنش می داد.و پاهای سفیدشو که کاملا بدون جوراب بود مثل یک تیکه طلا نشون می داد که چند وقت یکبار چشمایمنو اسیر خودش می کرد.و یک پیراهن تنگ قرمز هم که نمایش جالبی به پستوناشمیداد پوشیده بود.و بند کرستش که سیاه بود از کنارش گوشه گردنش زده بود بیرونونوک پستوناش که مقداری متورم بود از زیر پیرهنش معلوم بود.یک روژلب قرمزهم زده بود که چشمهای هر مردی نوازش می داد.در میان صحبت خودمو بهش نزدیک می کردم.که بدون مقدمه رفتم طرفش و لباموبه لباش چسبوندمو شروع کردم به لب گرفتن اولش خودشو کشید عقب بعد مدتیاونم جلو زبونش در همان لحظه لب گرفتن من کرد تو دهانم ومن احساس داغی شدیدی تو دهانم احساس کردم و یواش یواش دیدم کیرم داره بلند میشه وخون تویاون مثل آتشفشان داره فوران می کنه.در همون حال دستامو دورش حلقه کردم شروع کردم به نوازش گوش و گردنشوهمینطور سینه هاش که دیگه داشت از تو پیراهش می زد بیرون سریع بادستهام پیراهن چسبناکشو کشیدم بیرون.و ازروی کرستش شروع به بوسیدن پستوناش شدم .رعنا دستشو برد پشت کمرشو کرستشو باز کرد و پستونای بیقرلرشو انداختبیرون و منم شروع کردم به مکیدن و لیسیدن نوک پستوناش.که با لیسدن و مکیدن من هر چه بیشتر متورم می شدند.رعنا هم بیکار نبود با دستش کیر منو از روی شلوار لمس می کرد.بعد از این که کاملا از پستوناش سیر شدم بلند شدم و پیراهنمو در آوردم و رعنا هم زیپ شلوارمو کشید پائین و منم از پاهام درآوردمش.و رعنا در همون حال که من ایستاده بودم شرتمو کشید پائین وکیر منم که حسابی شق کرده بود کرد تو دهانشوشروع کرد به مکیدن لیسیدن اون.با حرکاتب منظم اونو میبرد تو دهانش و خارجش می کرد و این کارش هر چه بیشتر کیر منو متورم میکرد دیگه لحساس کردم آبم داره می آد. گفتم رعنا دیگه بخواب روی تخت اونم بروی کمر خوابید و منم با یک حرکت دامنشو در آوردم و شورت سیاهش جلوی چشمانم نمایان شد.شرتشو از پاش درآورد و کس زیباش رو دیدم که تازه تراشیده بودش و کاملا سفیدنمایان بود.و با زبانم به کسش حمله کردم صدای جیغ های کوتاهش که از روی خوشی بود گوشمو نوازش می داد.وقتی به طرف چوچولش می رفتم اونو میلیسیدم به خودش تحرکی می داد جیغ کوتاهی میزد.دیدگه باید کیرمو آماده می کردم بهش گفتم بلند شو و از پشت بخواب و کونتو بده بالامنم کاندوم که ار قبل اماده کرده بودمو کشیدم رو کیرم تا کیرمو گذاشتم رو کسش اونوبا دست زد کنار گفت نه بکون تو کنم و پرده دارم منم بی معطلی کیرمو یواش یواش کردم تو کونش که نسباتا تنگ بود و خیلی داغ بود و شروع کردم به تلمبه زدن و بالا و پائین رفتن روی کون رعنا جوری که تخت با حرکات من تکون می خورد.دیگه احساس کردم آبم داره می اد که که کیرمو کشیدم بیرون و کاندومو سریع از رویش خارج کردم و ابمو با فشار بروی کون سفیدش پاشیدم .اون روز خیلی برای خوب بود چون می گفت که خیلی حال کرده و خوشحاله و امیدوارهبازم بتونیم با هم حال کنیم .

[ بدون نام ] دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ب.ظ

Arman یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ

وقتی آدم یه کوسی رو میلیسه حالش خیلی شق آور
ممنون

حسن پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ق.ظ

شمارمه پسرم 09379221762میخوام بدونم چند سالته بعد یه زنگ به من بزن

[ بدون نام ] جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ق.ظ

گوه خوردی بی پدر مادر با ای چرندیاتت

سامان جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:08 ب.ظ

من عاشق کون سفیدم هر کی داره خبرم کنه

سامان جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:12 ب.ظ

دختر و پسر فرق نمیکنه فقط خوب کون بده
09390333959
اول پیام بده بعد کون

سامان جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:14 ب.ظ

میمیرم برا کونای بلوری

یییییی جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ق.ظ

یییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد