فااااک امتحان روانشتاسی... فااااک......
ادبیات زبان  فااااک...
ریاضی.... فعلا نظری ندارم!

آخیش دلم خنک شد٬ خیلی زجر آوره آدم از سر امتحان بیاد بیروون نتوونه در سالن رو بشکونه بره جلو در دانشگاه داد بزنه به زمین زمان فحش بده دلش خنک بشه! 
یعنی میشه ها! مثلا من فارسی داد بزنم (م روانشناسی ما خیلی خره) ی میفهمه؟! ها؟
 مشکل اینجاست که من تنهایی وسط میدوون داد بزنم٬ میگن خل شده! ولی من که خل نشدم... فقط یکم قاطی کردم ٬ که البته الان دیگه نه٬ یعنی تا ۵ دقیقه پیش آره... ولی حالا که همشو سر معلم زبانمون و اون TA هه خالی کردم دیگه......

ناخونک به مخ شناسی!

my mom has a BIG frontal lobe!

افکار هالویینیی!

بعد از ۵ ماه تابستون اینجا تازه داره پاییز میشه. بله اشتباه نکنید٬ من هنوز تو کانادام! با اینکه مردم اینجا کلی خوش به حالشون شده٬ به خاطر مستفیض شدن از آفتاب٬ ولی از طرف دیگه هم تو خبر ها اثرات گرم شدن کره زمین رو مرتب گوشزد میکنن....
همینطور داریم به هالووین نزدیک میشیم.
این هالووین منو یاد جواد پارتی خودمون میندازه که خیلی دوست دارم یکیشو برم٬ (گرفتید منو دعوت کنید!)

منم امسال به اصرار بروبچز تصمیم گرفتم این هالوین یه تغییر قیافه حسابی بدمو آمیگدالای(amygdala) مغز درو همسایه رو حسابی فعال کنم! 
واسه همینم از الان دنبال یه ایده ی خوب واسه لباس و تغییر قیافه میگردم.  دوستای بهم پیشنهاد کردم یا کلوپاترا بشم! یا از این زن هندیا! یا یکی از خدایان یونان! چون کارشناسان قیافمو اونجوری تشخیص دادن!
 ولی راستش  خودم دنبال یه کارکتر ایرانی بودم. مثلا کاوه آهنگر یا اون آقاهه که رو شونش مار داشت! (وووویی٬مور مور شدم!....)
یا هر چیزه دیگه از ادبیات یا تاریخ ایران. با تمام تلاشی که کردم هیچی نه به ذهنم رسید و نه تو اینترنت چیزی پیدا کردم. موندم چرا اینقدر که یونانی ها و هندی ها و حتی مصری ها سنبل زن دارن ما که اینقدر ادعای تمدن داریم یه سنبل زن درست و حسابی تو پیشینه ی تاریخی/ فرهنگیمون  پیدا نمیشه!
همه آنچه که به کله ی من رسید زنای شاهنامه بودن که ماشالا یکی از یکی خداتر واسه خودشون ولی تو این اینترنت به این گندهگی  هیچ توضیح و توصیف دقیقی نیست ازشون که من بتونم تجسمشون کنم چه برسه به اینی که توی این دهات کسی بشناسدشون!
 به فرضم که من یکی از این کارکترا رو انتخاب کنم ٬  و  اینجا تبلیغات فرهنگی راه بندازم(!) هیچکس اینا رو نمیشناسه. حتی خود ایرانی ها هم بزور میدونن رودابه و سودابه کیه چه برسه به اینی که قیافشونو تشخیص بدن! احتمالا شب قبل من باید یه lecture بذارم برای معرفی که اونوقت بی مزه نشم!

البته یکی دیگه از دوستام هم بهم گفت چادر بذارم٬ دلیلشم اینه که هم اینکه وحشتناک و  همه فرار میکنن وهم اینکه یه جورایی آدمو یاده ایران میندازه!

امروز که داشتم کاستوم های هالووین رو نگاه میکردم توشون کله ی آدمای معروف رو  به صورت ماسک درست کرده بودن که بعضیاشون خیلی باحال بود. مثلا یه دونه Larry King  داشت که عین خودش بود با اون کله ی گنده و عینک ته استکانی! یادم اومد ما هم کارکتر احمدی نژاد رو داریم که احتمالا خیلی هم مناسب هالویین هست!

خلاصه که نظرات شما را در این زمینه پذیراییم....هر کی فکر بکری داره بگه٬  طرحهاتونو با لباس مورد نظر بفرستید٬ مانکن که مفته! یهو دیدید معروفم شدید....