فااااک امتحان روانشتاسی... فااااک......
ادبیات زبان  فااااک...
ریاضی.... فعلا نظری ندارم!

آخیش دلم خنک شد٬ خیلی زجر آوره آدم از سر امتحان بیاد بیروون نتوونه در سالن رو بشکونه بره جلو در دانشگاه داد بزنه به زمین زمان فحش بده دلش خنک بشه! 
یعنی میشه ها! مثلا من فارسی داد بزنم (م روانشناسی ما خیلی خره) ی میفهمه؟! ها؟
 مشکل اینجاست که من تنهایی وسط میدوون داد بزنم٬ میگن خل شده! ولی من که خل نشدم... فقط یکم قاطی کردم ٬ که البته الان دیگه نه٬ یعنی تا ۵ دقیقه پیش آره... ولی حالا که همشو سر معلم زبانمون و اون TA هه خالی کردم دیگه......

نظرات 3 + ارسال نظر
هیربد دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:21 ب.ظ http://goodiba.com

من اگه جای تو بودم داد رو می زدم این دیگه مشکل بقیست که نمی فهمن من خل شدم یا یه کمی قاطی کردم!

مانی سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:19 ب.ظ

خیلی خیلی دله ای
تمام.

مجید چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:08 ق.ظ http://mts-asli.mihanblog.com

وبلاگ جالبی داری . حیفم اومدم اینو بهت نگم...
تا به حال به مرگ فکر کردی....؟
ویا سرگرمی دوست داری اگه خواستی به سایتم سر بزن و برام پیغام بزار که اگه خواستی لینکت کنم....خدانگهدار دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد