die die die ma darlin............

شدیدا احساس نا امنی میکنم.... آقا جان نخون اینجا رو!

امروز بعد از ۱۰۰۰۰۰۰ سال رفتم آرایشگاه عربی ابروها مو صفا بدم!

 این عربا هم بعضیاشون یه طوریشون میشه! بابا هر کی تو آرایشگاه آهنگ اوپس اوپس یا رمانتیک و ریلکس کننده میذاره این یارو از اول تا آخرش تلویزیون کانال العراق رو واسه ما گذاشته بود و ما  را حسابی از برکات عذاداری محرم و روضه خوانی شیعیان عراق مستفیض کرد! احساس کردم رفتم مسجد به مناسبت مراسم بزرگداشت خودم! همه ی جد و آباد از دنیا رفتم اومد جلو چشمم! مجلس ختم رفته بودم اینقدر دپرس نمیشدم......

اصلا کی گفته عربا بهتر ابرو ور میدارن؟!!!!!!...

 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:17 ق.ظ http://haoldia.persianblog.com

خیلی از نوشته هات خوشم اومد . به منم یه سری بزن.ممنون میشم اگه قابل بدونی و به منم لینک بدی.موفق باشی.منتظرتم.

بانمک چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:14 ق.ظ http://www.banamak.blogsky.com

سلام
خسته نباشی
اصلاح ابرویت هم مبارک باشه
عربی هم که برداشتی پس حسابی باید خوشگل شده باشی
وبلاگ قشنگی داری اگر فضولی نباشه فکر میکنم فقط عکس کم داره
واگر عکسهای زیبا و جذاب هم توی اون قرار بدی به جذابیت وبلاگت افزوده بشود
موفق باشی
وقت کردی به من هم سر بزن خوشحال میشوم
ممنون
تا بعد....

من میگم بهم نگاه کن
تو میگی که جون فدا کن
من میگم چشمات قشنگه
تو میگی دنیا دو رنگه
من میگم دلم اسیره
تو میگی که خیلی دیره
من میگم چشمات و واکن
تو میگی من و رها کن
من میگم دلم رو بردی
تو میگی به من سپردی ؟
من میگم دلم شکسته است
تو میگی خوب میشه خسته است
من میگم بمون همیشه
تو میگی ببین نمی شه
من میگم تنهام می ذاری
تو میگی طاقت نداری
من میگم تنهایی سخته
تو میگی این دست بخته
من میگم خدا به همرات
تو میگی چه تلخه حرفات
من میگم که تا قیامت برو زیبا به سلامت

ماهی دودی چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:09 ب.ظ http://mahidoodi.com

وای بلاااا آخه من چقدر بهت گفتم نرو پیش این عربا آدمای خشنین! میومدی سالن خودم ابروهاتو برات درست میکردم لذتش رو میبردی جیگر

farshid جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:06 ق.ظ

Die die die my darling?
Don't utter a single word?
Die die die my darljust shut your pretty eyes?
I'll be seeing you,yes i'll be seeing you?
In hell? :-s
?piliz don't kill me my ferend

کشک دوم جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:22 ق.ظ http://3kashk.blogsky.com

حالا جدی خوب ابرو بر می دارن؟
من که همش پیش ایرانیا میرم...
یعنی راهمو ادامه بدم؟ این عربا خطرناکن؟D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد