از همه در...

۱.چند روزیه از بیکاری تعطیلات روی اووردم به بازیهای آن لاین... تازه به این نتیجه رسیدم چقدر آدم بیکار تر از من پیدا میشه که این بازی ها رو ساخته! ولی خداییش بعضیاش خیلی هنر میخواد که تا آخرش بری...از جمله اونایی که به نظرم حالب اومد و البته خودمم هنوز توش موندم 3d logic. اگه خواستید بازی کنید پیشنهاد میکنم در دو سه مرحله بازی کنید چون بعد از یه مدت دیگه مغزتون error میده...

اینم یه بازی دیگه که بازم ساخته ی ملتت بیکاره! من حسودیم شد...یعنی اینا اینقدرسر کارشون بیکارن که ازین بازی ها درست میکنن!

 

۲. یه بنده خدایی منو مسنجر اد کرده یه دختر ۶ ساله س!!! الان برا اولین بار اومدم باهاش چت کردم که بدونم کی هست و از کجا منو میشناسه...معلوم شد بچه یکی از آشناهاست... آدم دهنش وا میمونه... بچه ۶ ساله هم دیگه چت میکنه! فکر کنم قبل از اینکه الفبای انگلیسی یا فارسی رو یاد بگیره فینگلیسی رو یاد گرفته! .....برام ازین شکلکهای ام اس ان میزنه بعد به منم میگه تو هم چن تا برام بفرست!... جالب اینجاست که کلمه ها رو هم با لهجه ی سین شینی میگه... مثلا به جای ch میگه sh ....

 من دارم با دوستم شت (shat) میکنم!

به جای Z هم تایپ میکنه j.....

شما کجا ...ندگی میکنید؟

خوب شد اول گفت ۶ سالشه وگرنه اینو میگفت منم جوابشو یه چیزه بدتر میدادم بچه کف میکرد!

 

حدیث روز:

هیچ آرزویی نیست که در سر بشکفد ولی آدم توانش را نداشته باشد!

امام پویا علیه سلام....