آهنگ = IQ

توی کلاس روانشانسیمون استاده راجب یه تحقیق روانشناسی میگفت که نشون داده بود که اونایی که موسیقی موزارت گوش میدن آی کیوشون میره بالا. بعدا فهمیدن که موضوع اصلا موزارت و کاراش نبوده بلکه هر نوع آهنگی میتونه قسمتایی از مغزو تحریک کنه و باعث بشه که یاد گیری بهتر بشه.
حالا منم دارم تلاش میکنم آهنگ اوپس اوپس بذارم درس بخونم! آی کیومو نمیدونم ولی از درسه هیچی نفهمیدم. این جوونای کانادایی هم خیلی علاقه به آهنگ گوش کردن دارن. اونم در حین انجام کارای دیگه نه به تنهایی به عنوان یه تفریح . توی اوتوبوس که میرم از ۴ نفر ۳ تاشون گوشی تو گوششون دارن و همزمان دارن کتاب میخونن. حالا که تازگی ها آی پاد هم مد شده و بعضیاشون که عقلشون پاره شنگ ور میداره رفتن ۳۵۰ دلار دادن  این وسیله ی بیخاصیت رو خریدن تا آهنگ گوش بدن. 
 البته اصلا قبل از نتایج این جور تحقیقات بیرون بیاد نمونه هاشو دیده بودم. یه پسر خاله داشتیم وقتی از جلو خونشون رد میشدی اول فکر میکردی اون تو یه پارتی حسابی به راهه! بعد که میرفتی داحل میدی نشسته تو اتاقش فلان کتابم جلوشه٬ غرقه درس خوندن! هی ما میگفتیم این دیگه چه مدل درس خوندن. حالا بیچاره حق داشته.... مخصوصا نتایج اخیر کنکور که دیگه حسابی اینو ثابت کرد ....
خلاصه ما که چیزی عایدمان نشد٬ شما میتونید این روش رو امتحان کنید شاید کارا بود.

نظرات 4 + ارسال نظر
حاجیه یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:10 ق.ظ http://hajieh.blogsky.com

سلام
فکر نکنم آدم بتونه درس بخونه مخصوصا که من هم به صدا حساسم ( موقعی ککه درس می خونم ) ...
راستی نظرت راجع به تبادل لینک چیه .... منتظر جوابت هستم .
موفق باشید

حیوون یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:16 ق.ظ http://l3ol3y.blogspot.com

velemoon kon sare jaddet man haminjoorisham be zoor mifahmam , in maghze ma iranie ha , misooze ziad behesh feshar biad
( mikham ye japoni bekharam bendazam jash :D )

ناناز چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:35 ق.ظ

سلام
من هم لزبین هستم. پی ام بده.
nanaz1234@yahoo.com

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:53 ق.ظ

اگه در جوونی عاشق بشی و بالاخره با هزار زحمت باهاش ازدواج کنی و بعد چندسالی ببینی او یک آدم دیگه است و اصلا دوستش نداری و به خاطر تعهد و مردانگی و بخاطر یکدونه دختر خیلی حساس ات باهاش به زندگی ادامه بدی و یک روز خوش هم برای خودت نداشته باشی آیا بازهم به عشق احترام میگذاری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد